2011-04-11

Släpp fångarna loss det är vår!

Jag tänker ignorera att det har gått två månader sen jag skrev sist och bara dyka rätt in i vardagen igen. Ska strax iväg till nya jobbet och är sjukt frustrerad över att jag fortfarande inte lyckats lära mig menyn. Den är sämst! Jobbar kväll varje dag till och med fredag den här veckan och jag tror helt ärligt inte jag jobbat så många dagar i streck sen typ oktober. Är osäker på om jag kommer överleva. Och i helgen har Steve bestämt att vi ska vårstäda heeela lägenheten (inklusive tvätta alla fönster)... Vi får väl se hur det blir med det.
Men våren är här i alla fall! Något jag njuter av varje gång jag går för att sätta på mig ytterkläder och inser att jag inte behöver min stora, tjocka, jobbiga vinterjacka längre. Släpp fångarna loss det är vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar