2013-10-29

Long time no see

Vad har hänt sen sist:

  • Har varit på Wonderland och åkt helt sjuuuuka bergochdalbanor
  • Vi har firat kanadensisk Thanksgiving
  • Alex har varit och hälsat på
  • Vi har varit i Miami
  • Jag har skrivit tre midterms (en midterm är basically en mindre tenta som står för ca 20 - 25 % av ens betyg)
  • Och jag har fyllt 25!

Förutom det har det blivit ytterligare besök på The Works; såååå goda (och originella) hamburgare! Vi har även fortsatt jobba på konceptet torsdagsfest. Det har dock, på grund av diverse schemakrockar, inte alltid blivit på en torsdag. Förra veckan var torsdagsfesten på en onsdag och den här veckan kommer vi ha torsdagsfest på lördag.

Min födelsedag sen då: Den började officiellt kl 18.00 i lördags, eftersom klockan då blev midnatt och därmed 27 oktober i Sverige kändes det inte mer än rätt att starta då. Det firades med Pizza Hut-pizza och drinkar med Eric och Sofia. Därefter började folk droppa in och min födelsedagsfest drog igång ordentligt efter ett par omgångar Ring of Fire. Kvällen bestod av shots i mängder, dans på bordet, Beerpong och en jävla massa 80-talshits. Fyra av fem toasters, helt klart.

Kommande veckan då: Idag, imorgon och på onsdag står det plugg på schemat 24-7. För sen kommer Maria och Nakita hit på onsdagkväll (WOHOOOOO!) så räknar inte med att få så mkt pluggande gjort resten av veckan. På torsdag står det Halloween med stora bokstäver på schemat (pressen över att fixa en bra outfit är enorm). Sen på fredag ska jag ta med tjejerna till The Works; ja alla som kommer hit måste äta där nån gång. Och på lördag är det som sagt denna veckas torsdagsfest. På söndag eftermiddag drar tjejerna till Toronto, så då blir det jag som får sätta mig i skolbänken igen då jag både har en uppsats och ett quiz till nästa måndag. (Vad hände med min academic vacation?)

Tror det får räcka för uppdateringen den här gången. Jag lämnar er med lite bilder istället. Kram!

Thanksgiving-middag i Bradford - sååååå mkt mat!

I'm in Miami bitch!

He's also in Miami bitch.

Roomie-reunion

The Works - omnomnomnom

Första snön!

Utgång på Hideaway

Carro 25:
Födelsedagsmiddag - omnomnomnom

Carro 25:
80-talsmusiken flödar

Carro 25:
Ett av de många beerpong-lagen

Carro 25:
Snart dags att säga god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar