2013-12-02

Educational Psychology en måndagmorgon

En sak slog mig precis. Om jag hade gått på fler lektioner den här terminen hade jag haft myyycket mer tid att uppdatera bloggen. Nu är det bara tre veckor kvar tills jag lämnar den här staden bakom mig och jag har skrivit vad, 22 blogginlägg sen jag kom hit? Det är inte ens två inlägg i veckan. Inte okej. Å andra sidan är ju det ett tecken på att jag har varit alldeles för upptagen med att faktiskt leva livet här, istället för att bara skriva om det, så då blir det lite mera okej.

Anywho. Sitter på sista Educational Psychology-föreläsning för terminen. På söndag är det tenta. Eller som det heter i det här landet "final" (läs "fajnel"). Av tolv föreläsningar, har jag varit på totalt tre stycken (inklusive den jag sitter på nu) så ska bli intressant att se hur jag klarar den. Det kommer bli till att läsa läsa läsa den här veckan. Tur att det är en intressant kurs. Synd att jag hellre skulle vilja supa skallen av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar