2011-01-14

Stackars mig!

Från och med måndag är det jag som drar ner på mitt sockerätande. Det är inte värsta grejen, men har börjat inse att min kropp inte gillar när det blir läsk, chips och/eller godis så gott som varje dag. Så det ska vi ändra på! Det är bra att jag inte jobbar på restaurang längre för det betyder att jag åtminstone inte har läsk lika tillgängligt längre. Sen hoppas jag att jag kommer ha så fullt upp med nya jobbet närmaste månaderna att jag inte kommer ha tid att hinna bli sötsugen utan istället äta mer "riktig" mat.
Men vet ni vad det absolut värsta med det här är? Att eftersom jag bestämt mig för att börja med det här på måndag så betyder det att jag måste äta upp ALLT gott vi har hemma den här helgen. Visst är det synd om mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar