2013-05-10

Summer feeling

Idag är det exakt två veckor kvar tills jag har min slutredovisning. Man tycker ju att det ska betyda att jag går runt och är skitnervös och inte har annat i tankarna än projektet, projektet, projektet. Men i och med att dagarna blir allt längre och solen tittar fram mest hela tiden går plugg-motivationen på sparlåga just nu. Det enda jag vill göra är att lägga mig på en filt nånstans, med en glass i handen och bara njuta. Som tur är har jag insett att min veranda är ganska trevlig ändå, så när jag haft möjlighet har jag faktiskt tagit med mig datorn ut och satt mig pluggat där. Men längtar, längtar, längtar tills det enda jag behöver ta med mig dit ut är en mysig bok och mitt humör.

Sommaren har kommit till Stockholm
#kungsträdgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar