2013-05-27

Vit vecka

För att öka min egen kreativitet tänker jag testa att skära bort Facebook och Instagram ur mitt liv en vecka. Har tröttnat på mig själv och hur jag, så fort jag får en "tråkig" stund, tar upp telefonen och kollar sociala medier. Så från och med i morgon och en vecka framåt hittar ni mig endast på bloggen och möjligtvis på Twitter. Kan hända att ni stöter på mig IRL också. Om så är viset får ni gärna försöka vara så tråkiga som möjligt så jag inte blir lockad att dela med mig av det i en FB-status eller ta en bild och lägga upp på Instagram. Tack på förhand.


1 kommentar:

  1. NAJS! Duktig du är :)
    Jag har på något sätt lyckats ta mig ur träsket senaste halvåret/året, känner knappt nån vilja att titta fb eller ig längre - det enda jobbiga är ju att man ibland känner att man måste för att hålla sig uppdaterad. Men jag kan tänka mig att det skulle vara sjukt annorlunda om jag inte träffade Erik :P

    SvaraRadera