2013-06-23

Sommarlovet fortsätter att leverera

I torsdags kom jag hem efter att ha varit ute och seglat med Alex, hennes kille och tre andra sköningar i fem dagar. Fy fan vad bra vi hade det! Skulle lätt kunna tänka mig att lära mig segla och skaffa segelbåt i framtiden! Det var så himla mysigt att bara åka från ö till ö och inte behöva oroa sig för nåt annat än vädret och vad man skulle grilla till middag. Och på nätterna blev man vaggad till sömns av vågorna. Fick även uppleva hur det kändes att vakna upp på morgonen av att sängen lutade i 30 grader, och det var ju... intressant. Sista kvällen innan hemgång slog vi på stort med 22-årsfest, bastu-badande och årets första (och andra och tredje...) dopp. 

Livsnjutare.

Skärgården levererade sommarvärme en dag i alla fall.

Livet på sjön är hårt (speciellt när man är bakis).

Alltså maten... *dreglar*

Ännu mera livsnjutare.

Utsikten från ett utedass. #truestory

Mitt i sommaridyllen passar jag och
Alex på att läsa skräckromaner #Cirkeln

En roddbåttur senare.

Grillmasters. 

Seglingen 2013.
Ett minne för livet.

Sommaren 2013 fortsätter leva upp till sitt namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar