2013-07-20

Sömnlös i Stockholm

Så. Klockan är ställd på 7.30 imorgon då det är meningen att jag ska befinna mig på Gullmarsplan klockan 10.00 så jag, Alex, Erik och Julia kan börja vår roadtrip mot Kalmar och årets fest.

Så varför är jag fortfarande vaken så här 7 timmar före take off?

- Kanske är det för att jag hajpat den här festen i flera veckor och nu känner mig som ett barn dagen före julafton.
- Kanske är det för att jag så sent som igår bestämde mig för att åka vidare till Halmstad på söndag och nu ligger och funderar på om jag packat allt som behövs för att vara borta fem dagar istället för en.
- Kanske är det för att jag jobbat natt i två månader och därför har en kropp som inte är van att gå och lägga sig så här "tidigt" på kvällen.

Oavsett så känns det jävligt dumt att jag är vaken just nu.
Men det gör inte att jag somnar lättare för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar