2013-08-13

15 dagar kvar

Så mycket att stå i. Så mycket som ska fixas. Så mycket som ska göras. Det känns som att to-do-listan är en mil lång och för varje grej jag bockar av dyker det upp två nya grejer som måste göras. Allt detta skulle varit okej om det inte var så att min hjärna håller på att få kortslutning varje gång den försöker hålla reda på allting i huvudet. Tack-och-lov för mina att-göra-listor, utan dem skulle jag gått in i väggen för längesen.

Så vad står då på agendan idag?

- Fixa tillfällig adressändring
- Ringa Tele2 och styra upp mitt abonnemang för hösten
- Ringa Nordea Finans och styra upp e-faktura
- Ringa Nordea och styra nytt bankkort
- Betala lägenheten i Kanada
- Börja packa ihop lägenheten här
- Handla
- Träffa Jenny och klippa mig
- Gör inköpslista inför fredag

Samt kurera mig då jag återigen känner en förkylning vara på G. Det skulle vara så typiskt om jag gick och blev sjuk till på fredag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar