2014-12-21

Dan före dan före dan före dopparedan

Fjärde advent idag. Har tillbringat denna advent i sann söndags-anda. Det vill säga jag har diskat, städat, handlat och sen hunnit med en snabb fika med syster. Och nu går julmusiken på repeat och jag ska fixa lite kort till sista julklapparna och sen kommer jag vara super-mega-redo för julafton!

Det är så sjukt hur mycket stress som släppt sen jag fick beskedet från C. Tycker fortfarande mörkret är extremt jobbigt och energinivån är låg jämfört med om det skulle varit vår eller sommar. Men all ångest och press är som bortblåst! Jag går bara runt och njuter av att vara ledig varje dag samtidigt som jag räknar ner dagarna tills jag får börja jobba.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Nakita, vilket ska bli jättekul då det var eeeevigheter sen vi sågs. Kaffe och tjejsnack känns som ett ypperligt sätt att börja julveckan. Sen på tisdag ska jag sova hos Åza så blir det en heldag med henne, W och killarna på julafton - ska blir hur mysigt som helst. Sen står jobb på schemat på juldagen och på lördag ska jag och Negar gå och se Benkes dansshow Play. Stop. Rewind. Jag har en toppenvecka framför mig helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar