2010-11-11

Bättre sent än aldrig

Klockan 22.30 sätter jag mig för att plugga ikväll. Bra där Carro!
Efter en extra lång dag med läkarbesök före jobbet, somnade jag i soffan direkt efter middagen ikväll. Hur skönt som helst! Men kanske inte det smartaste när det var meningen att jag skulle plugga hela kvällen då jag har slutprov nästa vecka. Men, men, bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga? Så nu har jag laddat med te och choklad och är redo att sitta här ett par timmar. Vilken tur att jag inte börjar förrän klockan tre imorgon! Ibland är det bra att ha kvällsjobb.

1 kommentar:

  1. Hej Carro

    Så här apropå bara ..

    Jag måste säga att jag tycker du är fantastisk! Du kämpar o du är så positiv jämnt.

    Kramar i mängder//Kicki (Olles o Stavros mamma)

    SvaraRadera