2013-02-26

En lugn tisdagkväll

Kan det vara så att det äntligen börjar lugna ner sig? Kanske. Man kan ju alltid hoppas. Fast sist jag hoppades slutade det med att jag bröt ihop och låg gråtandes i sängen i en halvtimme, så vågar inte ropa hej riktigt än. Men idag har varit en lugn dag. Har inte gjort i närheten av allt som stod på min att-göra-lista men det behövdes nästan. Istället gick jag och handlade i godan ro efter skolan. Lyssnade på en hel massa musik. Förbannade mig över iTunes som vägrade (och fortfarande vägrar!) lägga över musik till min iPhone. Tog en promenad i månljuset. Gjorde en sisådär 100 situps. Tog än jättelååååång varm dusch. Och nu ligger jag här och filosoferar med fina bloggen. En välbehövlig återhämtningskväll helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar