2013-02-02

Ps. fan vad trött jag blir på mig själv

Det här med att gå och lägga sig... Det går typ inte längre. Spelar ingen roll hur lite jag sovit natten innan. Eller att jag ska upp tidigt dagen efter. Jag kan inte förmå mig själv att gå och lägga mig i tid. Som nu. Jag ska upp halv åtta imorgon och klockan är nu snart ett. Det betyder att jag kommer få högst (HÖGST) sex och en halv timmars sömn inatt. Och det är ungefär lika mycket sömn som jag fick natten till idag, vilket innebär att jag är ganska trött. Men ändå så har jag suttit i över en timme och tittat på youtube-klipp. Och ändå ligger jag här nu och bloggar. Och ändå planerar jag att läsa lite innan jag släcker! Förstår ni logiken? För det gör inte jag. Den som har nåt tips på hur man gör för att få lite självdisciplin får gärna dela med sig. Fortsätter jag så här kommer det sluta med att jag går runt som en vandrande zombie om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar