2013-09-26

Academic vacation

Livet i London går sin gilla gång och snart har jag varit här i en månad. Ligger efter i plugget, men före i livet. Så gott som varje helg fram till mitten av december är uppbokad. Och i och med det börjar jag redan känna mig stressad över att jag åker hem snart. De kommande tre månaderna är det meningen att jag ska hinna med fyra midterms, fem final exams och typ arton assignments (om inte mer!). Dessutom ska Alex komma på besök i två veckor, Maria och Nakita likaså och New York och Montreal (och kanske Toronto igen) ska besökas. Sen är Thanksgiving, min födelsedag och Halloween på ingång som så klart också måste firas.

Det är tur att jag har ledigt ett tag i januari innan vårterminen börjar; kommer behöva vila upp mig i flera veckor efter denna "academic vacation". 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar