2013-09-02

Det är mycket nu

Sov jättedåligt igår och har svårt att somna ikväll också. Klockan är fem över tolv här och jag ska vara på ”Orientation” klockan tio imorgon så det är hög tid att få i sig lite skönhetssömn. Men har så mycket tankar i huvudet att det är svårt att slappna av. De första nätterna här somnade jag av ren utmattning, men känns som att jag kommit över det värsta av jetlaggen och att jag nu har tid att tänka och känna efter lite på kvällarna.

Missförstå mig rätt; jag har det hur bra som helst här! Men det är mycket nya intryck som ska in i, många nya människor att vara trevlig mot och massa nya rutiner som ska skapas. Och med en hjärna som min som har en tendens att bli stressad när det blir mycket att tänka på så blir det extrasvårt att slappna av såna här stunder.

Men men, det går nog över snart. Har ju faktiskt bara varit här i fem dagar.


Ps. Internet-uppkopplingen här suuuuuger hästpung. (Ja, det är så illa att jag använder mig av ordet pung för första gången i min blogg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar