2013-09-13

Två veckor i London

Nu har det gått två veckor sen jag satte foten innanför dörren till rummet som skulle bli mitt rum de kommande månaderna. Och vilka veckor det har varit. Dagarna har svischat förbi och de har fyllts av nya människor, nya platser, ny mat, nya uteställen, nytt språk, ny valuta, ja nytt allt. Så nu tänkte jag  att det var dags att visa lite bilder och introducera er för en del av mitt nya liv.

London Hall - mitt hem fram till jul

London Halls courtyard

Utsikten från min korridor på 5:e våningen

Room 510A

Byggnaden där Computer Science department håller till.
DSV har en del att leva upp till efter det här.

Themsen-floden som rinner längs campus.

Nya finingarna Sofia och Karlis!

Nya finingen Eric!

Western Mustangs heter skolans amerikanska fotbollslag.
Varje gång de gör mål skickar de ut en faktiskt mustang för ett segervarv runt planen.

Ett av inneställena här -
som man måste gå till före 22 om man vill ha nån chans att komma in!

Cheesy fries - klassiska bakismaten #eller?

The Works - som kan komma att bli nya favvorestaurangen.
SJUKT GODA HAMBURGARE!
Här ser ni deras snygga WC-skylt.

Thailand-konceptet #partyfingers har introducerats och tagit London Hall med storm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar