2013-01-12

Drömmer mig tillbaka till Thailand...

Nu har det gått 32 timmar sedan planet landade på Arlanda och jag var tillbaka i Sverige igen. Sen dess har jag sovit i 12 timmar, varit på möte i sex och drömt mig tillbaka till Koh Samui resterande fjorton.

Något jag även gör i skrivande stund. Håller på och laddar upp bilder till barbrudarnas gemensamma dropbox samtidigt som jag skapar/lyssnar på en Thailand-spellista på Spotify och tänker på hur jävla underbart vi har haft det. Blir helt paff när jag tänker på hur lyckad vår resa faktiskt varit. Vi har solat, vi har badat, vi har shoppat, vi har festat, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har träffat massa underbara människor, vi har gjort allt vi hoppades på att göra och lite till.

BBB+MickeiThailandinmyheartforever!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar