2013-01-18

Produktiva Carro!

Idag har varit en produktiv dag! Har varit på styrelsemöte. Har blivit fotograferad. Har justerat protokoll. Har mailat företag om annonser till SVD-katalogen. Har svarat på mail med frågor om SVD-katalogen. Har lyckats bocka av heeeela min to-do-list för dagen (förutom två saker):


Och som ni kanske förstod så skrev jag även klart essän till slut. Slutade på hela 2766 ord, wohoooo! Och med det så var även denna kurs slut. Nästa vecka börjar Kommunikationsdesign-kursen som ska pågå hela vårterminen; 30 hp. Tror den kommer vara jäkligt krävande, men tror även att jag kommer lära mig otroligt mycket från den, så är sjukt TAGGAD! Har en hemtenta som ska vara inne redan nästa söndag... Skrev dock en liknande tenta förra året och den fick jag A på så är inte så där jätteorolig. Men man ska inte ropa hej för tidigt, så kommer nog bli en del läsande nästa vecka. Då kan ni ju räkna med att jag sitter här eftersom jag med all säkerhet kommer förvandlas till the Queen of Procrastination igen.
Och med det lämnar jag er för idag, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar