2013-01-13

Nyheter

Så den här kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig... Var sjukt taggad inför Skiftesmiddagen tidigare idag, så mycket att jag till och planerade att gå ut och slå klackarna i taket efteråt. Men när jag satt på bussen på väg till Kista fick jag nyheter som gjorde mig lite ställd och som blåste bort allt mitt sociala festhumör. Skittråkigt. Kunde verkligen inte sluta tänka på det, så under hela middagen var jag jätteasocial och inte alls den roliga, trevliga, up-beat Carro som jag hade planerat att vara. Oh well... Kanske inte bästa första (eller snarare tredje) intrycket att ge nya kollegorna i styrelsen, men men, vad ska man göra. Det kommer fler gånger. Hur som helst så mådde jag bara sämre och sämre över hela grejen så på bussen hem var jag redo att åka hem till sängen och gråta mig till sömns över det. Men som tur är så har jag en underbar Neggi-kompis som ringde och gav mig lite perspektiv på det hela och lyckades muntra upp mig igen. Tack fina vän, tycker om dig <3

And on a different note, titta vad jag fått:


Nu är jag officiellt en del av DISK's styrelse 2013. Ska bli så j*vla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar