2014-11-27

Det går bra nu

Det är så sjukt. Hela november har jag gått och fått mer och mer ångest över att jag fortfarande inte hittat något "riktigt" jobb. Och sen har jag helt plötsligt, på mindre än 36 timmar, fått tre (!) erbjudanden.

Det första var det jag skrev om (lite diskret så där) i förra inlägget. Och sen dess har det alltså kommit två erbjudanden till. Det ena var jag tvungen att tacka nej till då det krockar med det första jobbet. Det andra är dock en timanställning som skulle pågå till och med att jag börjar på det andra jobbet, vilket är perfekt då min ekonomiska situation verkligen är i krisläge nu! Det är dessutom ett designjobb vilket är så jäääävla kul!

Så. Helt sjukt alltså. Har gått från all-time-höst-low till jättemycket energi och noll stress på mindre än två dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar