2013-04-08

Måndag hela veckan?

Nya veckan har börjat bra. Kände mig frisk och utvilad för första gången på länge trots att jag bara fick ynka fem timmars sömn i natt. Kurstemat vi skulle haft den här veckan blev uppflyttat så vi får mer tid på oss att fokusera på delredovisningen vi ska ha på fredag. Det innebär att plugget inte kommer bli lika stressigt den här veckan vilket är superskönt! Sen gjorde jag, tro't eller ej, faktiskt slag i saken och gick på yoga-pass för första gången sen i höstas. Träningen tillsammans med stämningen på House of Shapes gjorde att jag gick därifrån med hur mycket energi som helst! Efter det blev det pizza med Steve på Roma (ja, jag vet, jag hade precis tränat, whatever). Pizzan var god och det var trevligt att kunna catch up om vad som hänt i varandras liv på sistone. Och nu ligger jag här i sängen och avslutar kvällen tillsammans med gamla bloggen. Allt som allt en mycket lyckad måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar