2013-04-07

Ny vecka, ny säsong, ny energi

Sitter här med How I Met Your Mother i bakgrunden och ska snart gå och sova. Efter en otroligt skön helg är jag redo för en ny vecka. En vecka utan stress, utan förkylning och utan vinter. Istället tänker jag fylla veckan med energi, solsken och massa massa vårkänslor. Känns som att jag äntligen har blivit mig själv igen efter den här stressfyllda vintern. 

Och det tänker jag fira med ett par nya skor! Hittade snyggaste skorna på Din Sko igår men köpte dem inte då jag har lite tajt med pengar den här månaden. Men nu tänker jag, screw it! Det är dags för mig att ta den här våren med storm och jag tänker minsann vara skitsnygg när jag gör det!

Släpp fångarna loss det är vår! (Ja, jag vet att det snöade idag, men det skiter jag fullständigt i. Nu har jag bestämt att det är vår och då är det banne mig det också.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar