2013-04-17

Trött och uppgiven

Har känt mig allmänt nere på sista tiden. Eller kanske inte nere. Mera energilös. Och uppgiven. Orkar liksom inte ta tag i nånting. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Disken svämmar över i diskhon. Hemtentan förblir oskriven. Orkar inte riktigt träffa vänner heller. Och det känns som att allt bara tar energi. Det är lite uppförsbacke nu helt enkelt.

Hade dock en otroligt givande morgon med YUMP i morse. Kan förklara mer om vad YUMP är en annan gång, men jag började i alla fall dagen med två timmar på Fotografiska tillsammans med ett gäng blivande entreprenörer och massa branschfolk. Det var hur kul som helst och jag gick därifrån jätteinspirerad!

Tyvärr avslutades dagen mindre bra. Mina fem timmars sömn gjorde sig påminda efter åtta aktiva timmar i skolan och småsaker som förmodligen inte hade med mig att göra gjorde mig ändå väldigt nedstämd. Så nu ska jag försöka ta en tidig kväll. Läsa lite Harry Potter. Förlåt, James Potter! Och sen bara gå och sova.

God natt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar